Shop Mobile More Submit  Join Login
Lux by RavenMacabre Lux by RavenMacabre
Here we have Faith with that lucky lamp. Since I first started playing around with the lamp and model, it's had 3 naked girls up close and personal. Me? None. Damn that lucky lamp. Any single girls out there not interested in light fixtures? haha ..sigh.
Add a Comment:
 
:iconjunshi:
junshi Featured By Owner Apr 13, 2008
shame mate pic kick's ass though!
Reply
:iconmarthejs:
marthejs Featured By Owner Jan 12, 2008
Very nice;) Love the light! Awesome colors!:) Keep up the good work!
My Gallery: [link]
Reply
:iconchaosgoettin:
Chaosgoettin Featured By Owner Dec 5, 2007
hi :)
I featured this work in my current journal.
I hope u like that :pray:
Would be nice if u visit me on my journal :hug:
Reply
:iconnohorimpianti777:
NoHoRimpianti777 Featured By Owner Oct 27, 2007
featured :aww: [link]
Reply
:iconpoisonkisseskitty:
PoisonkissesKitty Featured By Owner Jun 12, 2007
...I like lamps :3
Too bad I'm not old enough to pose nekkid XD
Too bad, that lamps is hawt lol
Reply
:iconskywise777:
Skywise777 Featured By Owner May 22, 2007
LOL COOL!!! Thats awesome.
Reply
:iconzdecamp:
zdecamp Featured By Owner May 18, 2007
Amazing and fascinating! :+fav:
Reply
:iconmadam-natas:
Madam-Natas Featured By Owner May 14, 2007  Professional Photographer
The best lines and use of lighting I have seen in a long time :faint:
Reply
:iconfiksteufel:
Fiksteufel Featured By Owner May 10, 2007   Photographer
definetly best of the series :nod:
beautiful symmetry with the contrasting tilted lampshade it works really well !
Reply
:iconserpentine-gfx:
Serpentine-Gfx Featured By Owner May 6, 2007  Student General Artist
I love this capture... Simply put masterpiece. =)
Reply
:iconcad-thelucas:
CAD-TheLucas Featured By Owner May 5, 2007  Professional Photographer
Get a light bulb. Do what uncle Fester does. Chicks!

(I'm just sayin'... !)
Reply
:iconravenmacabre:
RavenMacabre Featured By Owner May 5, 2007
Hahahahahaha I like that :)
Reply
:iconwilligan:
Willigan Featured By Owner May 4, 2007
Amazing shot. Really well done :)
Reply
:iconskehrkrow:
Skehrkrow Featured By Owner May 4, 2007
Cool idea, and nice shadows and colours, a very warm picture. :)
Reply
:iconpeps86:
peps86 Featured By Owner May 4, 2007
I like this picture very much! :) I like the colors, the originality and the theme! [link]
Reply
:iconmakib0y:
MAKiB0Y Featured By Owner May 3, 2007
bravo!! :clap:
Reply
:iconlovittgirl:
LovittGirl Featured By Owner May 3, 2007  Hobbyist Photographer
Hmm... maybe I need to find me a lamp... :P

I like the image, by the way...
Reply
:iconravenmacabre:
RavenMacabre Featured By Owner May 3, 2007
Haha damn those lamps!
Reply
:iconleveeah:
Leveeah Featured By Owner May 3, 2007
it took me a minute, but that's what makes it even better. great concept.
Reply
:iconsmfelipe:
SMfelipe Featured By Owner May 3, 2007
hmm...
Reply
:iconcuyagua:
Cuyagua Featured By Owner May 3, 2007  Hobbyist Photographer
great just great :wave:
Reply
:iconravenmacabre:
RavenMacabre Featured By Owner May 3, 2007
:)
Reply
:iconcuyagua:
Cuyagua Featured By Owner May 3, 2007  Hobbyist Photographer
:wave:
Reply
:iconvulf:
vulf Featured By Owner May 3, 2007
how often - perfect
Reply
:iconjasp3r:
jasp3r Featured By Owner May 3, 2007
thats intense :D
Reply
:iconcolored-doll:
colored-doll Featured By Owner May 3, 2007
beautiful game of colors ^-^V
Reply
:iconmodest-matt:
modest-matt Featured By Owner May 3, 2007
what you gotta do is take that lamp to the bar with you, y'know as you wing man.
Reply
:iconravenmacabre:
RavenMacabre Featured By Owner May 3, 2007
hahahahah I can totally picture that.
Reply
:icontunc:
tunc Featured By Owner May 3, 2007  Professional Interface Designer
awsome :-) great idea beatiful light.
Reply
:icontrelecoco:
TreLeCoco Featured By Owner May 3, 2007
God you make lamps looks so sexy in your photos xD
Reply
:iconravenmacabre:
RavenMacabre Featured By Owner May 3, 2007
Haha now that lamp turns you on instead of the other way around lol :)
Reply
:iconmlhall1:
MLHall1 Featured By Owner May 3, 2007
Cool, you did another one. Just love the warm colors off an incandescent lamp. *tips his hat*
Reply
:icongravenimagez:
gravenimagez Featured By Owner May 3, 2007  Professional Artist
Your Lamp and my chair have all the fun... something's not quite right in this equation.

Great image, very atmospheric. :clap:
Reply
:iconravenmacabre:
RavenMacabre Featured By Owner May 3, 2007
Haha damn those inanimate objects!
Reply
:icongravenimagez:
gravenimagez Featured By Owner May 3, 2007  Professional Artist
:worship:
Reply
:iconthistaintdsmile:
ThisTaintdSmile Featured By Owner May 3, 2007  Student Photographer
next thing you know your going to see lamp fetishes....
haha
Reply
:iconravenmacabre:
RavenMacabre Featured By Owner May 3, 2007
Well they are easy to turn on lol
Reply
:iconbondocanadian:
bondocanadian Featured By Owner May 3, 2007
wow what an idea you have to look twice to see what it is,,,amazing art!!!
Reply
:iconravenmacabre:
RavenMacabre Featured By Owner May 3, 2007
Thanks :)
Reply
:iconm4mba:
M4mba Featured By Owner May 3, 2007  Hobbyist Photographer
Very original pict, light it's fantastic :_)
Reply
:iconhalloweenmaster:
Halloweenmaster Featured By Owner May 3, 2007
Great work!
Reply
:iconger1co:
Ger1co Featured By Owner May 3, 2007
Great idea, I want one of those lamp.
Reply
:iconchaosconquersall:
chaosconquersall Featured By Owner May 3, 2007
lux aeterna
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Photo




Details

Submitted on
May 3, 2007
Image Size
212 KB
Resolution
511×762
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,850 (1 today)
Favourites
214 (who?)
Comments
43
×